Skip to main content

Call Center-tjänster

Erbjud dina kunder service av högsta kvalitet med Securitas Contact Centers kundspecifika telefontjänster.

Högsta servicenivå och tillgänglighet dygnet runt, året runt. När Securitas Contact Centers telefontjänster kopplas till din verksamhet är ditt företag alltid bemannat. Samtidigt ger du dina kunder god service och full tillgänglighet för telefonsamtal, meddelanden eller uppdrag. Vi bygger kundspecifika lösningar och instruktioner efter dina behov. 

Vi kan till exempel hjälpa till vid:

  • Hög arbetsbelastning.
  • Tillfälligt behov av växeltelefonist.
  • Möten.
  • Konferens, utbildning och kick-off.
  • Sjukdom eller annan akut frånvaro.
  • Raster för ordinarie växeltelefonist.
  • Före eller efter ordinarie arbetstid.
  • Semester, klämdagar och röda dagar.

Kontakta oss

Vad kan vi hjälpa dig med?

Ett fel inträffade när CAPTCHA-bilden skulle hämtas

Genom att fylla i och skicka oss detta formulär godkänner du till att Securitas lagrar dina personuppgifter, läs mer här.